neděle 21. dubna 2013

Zdravím!

Po hloubějším a konkrétnějším prohlédnutí vybraného místa jsem zavrhla možnost přímé návaznosti na stavbu přehrady. Lokaci jsem zachovala, jen jsem plovárnu posunula o pár metrů směrem od zdi přehrady.



Momentálně mám trochu problém s výškou hladiny a břehu, jelikož stavba bude postavena v přímé návaznosti na vodu, pracuji s vymletými viditelnými břehy. Podle nalezených fotek by to mělo být odpovídající.

Co se velikosti a rozměrů stavby týče, vycházela jsem z rozěrů půdorysu převlékacích kabin, čili stavba bude 1400 (1500) x 4400 nebo 5500. Jde o opravdu malý objekt, ne příliš zasahující a bijící do očí. Podél kabin se bude táhnout ještě jakási terasa s prodloužením podél břehu směrem od přehrady. Vybíhající minimola budou 2 nebo 3. Nevím, jak mám naložit se zázemím na údržbu či toaletami, raději bych měla objekt co nejjednodušší, ale je možné, že technické zázemí by blo za potřebí.
Další patro objektu bude menší než kabinky, částečně prosklené, stále nemám jasně určenou funkci, domnívám se, že to není potřeba určit řesněji. Prozatím je to jednoduše "čumilna". Přístup bude venkovní po jednoduchém schodišti.
Vrchní kvádr budovy bude v délce na jedné starně ještě o kus zkrácený, aby byla možnost vyjít ven na terasu.








1 komentář:

  1. Martino,
    zajímají mě argumenty, proč jste to zavrhla (spojení s hrází).
    Objekt je ve své jednoduché formě pochopitelný a zřejmý, je nutno přistoupit k opravdovým proporcím, aby byl krásný. Čili udělejte výkresy pohledů, půdorysy a řezy, včetně vztahu k situaci, břehu, …. Nejasné jsou mola, jak je myslíte. Měla by na objekt navazovat.
    Dostaňte víc z čumilny.

    OdpovědětVymazat