středa 17. dubna 2013

galerie

   Zdravím, po čtvrteční konzultaci, ve které jsme se dohodli na přesném umístění a faktu, že by měla být galerie více otevřená a volně přístupná jsem došla k novému návrhu. Jelikož jsem galerii umístila do lesa, rozhodla jsem se vycházet z přírodních motivů co se týče jejího tvaru. Aby galerie plnila svou fci, musí tam být dostatek výstavní plochy. Chtěla jsem také, aby co se vzhledu týče, nebyla to v lese pěst na oko. 

 
Tvarem jsem vycházela z houby. Galerie je organická struktura jejíž strany jsou kolmo k zemi (na obrázku to nejde moc vidět), takže slouží jako výstavní plocha včetně středového "tubusu". Ten by mohl být volně přístupný. 

Kruhový půdorys. Interiér by se dal ještě rozdělit příčkami jako v našem ateliéru. Tím by se zvýšila kapacita výstavní plochy.
Huba by mohla vystupovat krapet ze svahu, tím by před galerií vznikl malý plácek pro případné postávající skupinky lidí.




1 komentář:

  1. Model máte na rovině. Na fotce dokládáte, že chcete umísťovat do svahu. Je zvetšenina ryzce vhodným tvarem pro výstavní účely. Dovedl bych si představit jinou náplň. Vznikla nepřístupná dutá středová noha. Chybí řešení okolí, přístupu. Po vsazení do svahovitého terénu se neubráníte, že půjde vylézt na střechu (nebo muset zajistit protiopatření). Nezmiňujete rozměry, jen na skice je namalovaný člověk. Půjde takový objekt umístit mezi kmeny stromů v hustém rastru?
    Zkuste se zamylet i na materiálu, povrchu, barvě atd. Model houby z tolatetního papíru vzbuzuje nechtěné asociace.

    OdpovědětVymazat