pátek 12. dubna 2013

Tereza Jílková

Dobrý večer,
přikládám další pokračování v řešení šaten. Pracovala jsem stále na stejném konceptu. Snažila jsem se dispozici co nejvíce zjednodušit a vymyslet tak aby co nejvíce splňovala svoje očekávání a to, že se zde lidé převléknou, osprchují nebo si jen odpočinou. Šatny jsem předělala pouze na převlékací kabinky se sprchami a toaletami. Pak jsem zde také umístila bar pro odpočinek a relax aktivních lidí či jen těch co se potřebují po dlouhém dnu osvěžit nebo pro kolem jdoucí co se chtějí zastavit.


*)
Tok myšlenek jak co nejvíce přizpůsobit dispozici a co nejvíce ji udělat tak, aby byla co nejvíce využitelná.
*) přemýšlela jsem i nad tím zda by nestálo za to udělat z druhé strany lávku nad cestou.. kde se vyskytuje taktéž docela hodně sportovních nadšenců.. a ta by měla vést přímo do ,,rozhledny,´´ kterou by pak snadno sešli dolů ...   

1) Návrhy dispozic
Snažila jsem se řešit dispozici taky, aby hned u vchodu byly převlékací kabinky, které jsou spojeny se sprchou a pak s toaletou. Kabinky by měly být společné. Sprchy, které jsou uvnitř převlékací místnosti by měly být oddělené. V těchto oddělených sprchách jsou i toalety. Zároveň je zde i bar a terasa s molem přímo do přehrady. Rozhledna, která je zde by mohla případně přes léto sloužit i jako výhled pro plavčíka...






3) Pohled na objekt









1 komentář:

  1. Kresby a skici jsou krásně dynamické, ale postrádám z nich možnost vyčtení, jak se člověk dostane ze silnice přes převlékárny na molo a do vody. Nejlépe by vše nastínil model zasazený přímo do terénu (je tam velký výškový rozdíl. Pokuste se minimalizovat potřebu lávek, můstků i nabobtnalého vnitřního programu. Ať nic nevystupuje příliš nad terén ani se nemusí hluboko do něj zakusovat. Ať co nejvíce využívá potenciál místa. Je na něm přirozené položený.

    OdpovědětVymazat