čtvrtek 4. dubna 2013

VEŘEJNÉ TOALETY

 Pro veřejné toalety jsem vybrala místo v blízkosti hráze, kde cesty vymezují trojúhelník, který v současné době není nijak využíván a domnívám se, že by pro něj ani v budoucnu žádné využití nebylo. Je zde mírný svah, kterému se můj návrh přizpůsobí. Právě to, že se zde setkává několik cest, je podle mne vhodné, protože to je nejvíce po ruce.

 PŮDORYS
 Vstupy na toalety jsem umístila do skosených rohů trojúhelníku. Vznikl mi i prostor na nějaké úklidové potřeby a zásoby provozních věcí. Na dámských toaletách je dostatek místa pro zaparkování kočárku a přebalení dítěte.

 POHLED OD VODY
 Vnější zdi jsou částečně obložené žulou, aby korespondovaly s hrází přehrady, a částečně dřevěnými latěmi tmavého odstínu (žebrování), za kterými jsou úzká okna. Dveře jsou kovové.

POHLED Z PŘÍJEZDOVÉ CESTY
 Od příjezdové cesty, kde je vchod do úklidové místnosti, je celá zeď obložená. Nabízí se zde možnost nějakého rostlinného porostu.

POHLED OD SKAUTSKÉ KLUBOVNY

 

Žádné komentáře:

Okomentovat