sobota 6. dubna 2013

Tereza Jílková

Na přehradě mě zaujala dvě místa kam bych chtěla umístit objekt, který by měl využití hlavně pro aktivní lidi. Na přehradě se podle mého názoru totiž pohybuje mnoho aktivních lidí, ať již běžců lidí kteří si vyjdou jen tak do přírody. V zimě pak na přehradě můžeme vidět bruslaře. Proto bych zde ráda umístila objekt, který by pro ně představoval využití. Pro tuto část jsem tu umístila více účelové šatny se sprchami a malým barem a pro letní jde sem se snažila přidat i venkovní sprchy.
Vybrala jsem si tato dvě.


1) první návrhy jak by mohl objekt vypadat





                                                                       2) varianty 






3) zamyšlení nad vzhledem 

Objekt bych chtěla co nejméně nápadný a jednoduchý, tak aby nenarušoval přírodu kolem přehrady a splynul s ní. Objekt jsem se snažila rozšířit o malou rozhlednu tak aby případní návštěvní měli možnost se podívat kolem sebe a užít si klidný výhled, a taky jsem chtěla aby pro  aktivní lidi měla orientační smysl. Dále k objektu je napojená terasa s výhledem na protější břeh kde mohou relaxovat a odpočívat. Dalším co jsem chtěla aby byl přístup přímo do vody a to jsem se snažila vyřešit mole, které přímo vstupuje do vody.





Žádné komentáře:

Okomentovat