pátek 5. dubna 2013

Vzhledem k tomu, že máme pracovat s břehy a ne s vodou , tak se mi už tvar původního návrhu nikam nehodí. Zůstávám tedy u funkce kavárny, ale tvar měním . Znovu jsem i uvažovala o místu , kde by mohla kavárna být a vyšli mi z toho dvě varianty :

kdy to v těchto dvou místech vypadá takto:


Také návrhy tvaru kavárny mě napadli dva. U obou bych použila materiály: sklo ( pro výhled) a dřevo (protože v obou místech, která jsem vybrala jsme částečně v lese, takže se tento materiál přímo nabízí a nejvíce se tam hodí).
Můj první návrh by kopíroval tvar cesty a částečně by do ní zasahoval ,takže by se kus té meze musel odstranit a cesta by se tak rozšířila víc k lesu. Druhá část by byla vysunuta nad vodu a podepřena sloupy.
Tvar jednopodlažní kavárny by byl půlkruhový a z té vnější strany k vodě by byla kavárna prosklená.



Další varianta tvaru mě napadla , když jsem uvažovala nad tím, že kavárna tedy musí být na břehu a já bych ji chtěla co nejblíž k vodě, aby z ní měli lidé široký výhled. Problémem pro mě bylo, že okolo celé přehrady hned u krajů břehu je cesta, a tak jsem řešila způsob, jak vytvořit kavárnu s velkým výhledem na přehradu a zároveň nezatarasit cestu. Takže jsem vymyslela tvar, kde cesta bude procházet pod kavárnou.
Stavba by byla zasazena do meze a vstupovalo by se to do ní po schodech .Levá část (poslední obrázek) by  byla prosklená-pro zákazníky. Pravá by obsahovala všechna zařízení pro kavárnu a dole by pak šlo umístit wc a třeba i sklad (to by záleželo na tom, jak velký zásah bych do meze mohla udělat).

Žádné komentáře:

Okomentovat