pondělí 22. dubna 2013

Dobrý den,
po čtvrteční konzultaci přikládám dokumentaci,kterou jsem Vám již ukazovala s tím,že následující den přidám další části pracovních modelů a lepší fotky místa,aby jste mi mohli sdělit názor a směrnice jak dále pokračovat,pracuji stále na dvou variantách klubovny ,jak na té 1) "špuntové"- kavárno/klubovna u břehu (kulatá skrz na skrz otevírající se)+ posezení v kopci,tak na 2) zapuštěné do terénu s volným prostranstvím před sezením v kopci,které by tak umožňovalo větší plochu pro případná představení alternativních souborů,či pro koncerty pod širým nebem a filmová promítání.
Nejdůležitější je  pro mně vyřešit kaskádovité sezení v kopci,které mi umožní zvětšit kapacitu co se klubovny týče pro větší množství lidí,navíc se mi to zdá výhodné vzhledem k umístění,protože bych chtěla svůj návrh uzpůsobit především s ohledem na studenty tul,aby se mohli po škole setkávat venku,posedět si u vody s limonádou/pivem,případně se i učit,diskutovat a to bez omezení... Zdá se mi,že takový společný prostor zde v Liberci chybí,všichni většinou směřují buďto do kavárny,hospody či na koleje,tohle by mohl být takový ideální letní kompromis...   Místo,kam bych svůj návrh chtěla situovat.

1)a) První varianta , kruhový půdorys. Klubovna by se dala otevírat skrz na skrz - princip posuvných velkých skleněných oken a dveří,tudíž by byl objekt flexibilní a mohl by sloužit jako zázemí jak při koncertech,tak i třeba pro herce při představení (zákulisí..).
 Byl by přístupný ze všech stran,což by mohlo být příjemné,dějiště by nebylo vymezeno. 
V počátcích jsem zvažovala i variantu umístit celou klubovnu na vodu po vzoru Jazz Docku http://www.jazzdock.cz ,ale to jsem zavrhla,jelikož by to bylo moc komplikované a pro toto místo překombinované.
 



b) U první varianty jsem zvažovala ještě další tvary (oko),objekt by byl menší,nebyl by celý otevřený tudíž by mi vznikl větší prostor pro zázemí/bar a oddělené  toalety. Avšak vzhledem k tomu,že s oblibou mapuju veškeré nově vznikající kavárny a podniky,myslím si,že to je kolikrát v podstatě to nejméně důležité.. Další otázkou je,jak se postavit k terasovitému sezení v kopci. Původně to mělo být až na druhém místě,spíše takový detail,využití místa. Vy jste mi při konzultacích říkali,že se mám zaměřit především na to. Zvažuji tedy různé varianty co se tvarů a velikosti týče...tím se dostávám k druhé variantě.------>



2) Zaměřuji se především na velké schody a posezení v kopci s tím,že prostor klubovny vehementně zmenšuji a zapouštím částečně pod zem,dominantou by tím pádem byl svah s posezením ,stromy a uprostřed pruh/výběžek - což by byl vstupní otvor do klubovny. Před svahem by mi tím pádem vznikla volná plocha,
která by se dala zvětšit prostřednictvím mola. Zde by se pak mohlo odehrávat improvizované představení, přednášky,promítání,koncerty...











1 komentář:

  1. O dalších návrzích se budeme bavit na střdečních či čtvrtečních konzultacích, ale jistě je již zítra můžete pověsit sem.

    OdpovědětVymazat