středa 22. června 2016

EXKURZE A PRVNÍ ROK NA FUA

Během letního semestru jsme se zúčastnili několika exkurzí. Nejvíce mě však zaujal výlet do Brna, kde jsme strávili dva dny. 
Naše cesta začala v pátek ráno. Exkurze začínala již na místě, do města jsme se tedy měli dopravit sami. Vyjeli jsme s kamarády autem. Ikdyž jsme měli poněkud naspěch, a ačkoli cesta byla dlouhá, žádná nuda během dopravy nenastala. Počasí nám vyšlo slunečné a proto prohlídka města byla opravdu příjemně stráveným odpolednem. 

Navštívili jsme mnoho staveb nejrůznějších architektonických slohů. Měli jsem i čas si jen tak bloudit městem a ztrácet se v úzkých uličkách Brna. 

Ze všech naplánovaných prohlídek jsem se ale netrpělivě těšila na návštěvu vily Tugendhat architekta Ludwiga Miese van der Rohe. Myslím, že tato stavba je opravdu vyjímečná a velmi inspirativní. Prostorem se linulo načervenalé světlo zapadajícího slunce, které ještě podtrhovalo kouzlo samotné vily. Rozhodně tuto budovu stojí za to navštívit víckrát. 



První ročník na FUA jsem si velice užila, i přes pár probdělých nocí a spoustu dřiny, to pro mě byl určitě inspirativní rok. Potkala jsem také mnoho zajímavých lidí, kamarádů a  město celkově si užívám. 

Žádné komentáře:

Okomentovat