pátek 25. prosince 2015

Liebiegovo městečko

Tohle kouzelné městečko se nahází na Perštýnu v Liberci. A protíná se celou uličkou - Pod Branou. Ulice byla nazvána na počest hlavní památky - brány,  uzavírající severní stranu městečka. Jenž postavené jako zázemí textilní továrny na začátku 20. století.
Když jsem jen přijela a uviděla bránu, představila jsem si, že je to vstup v kouzelnou pohádku. A měla jsem pravdu. Byl to pocit, kdybych se přemístila do úplně jiného světa. Život tady plyne jinak než ve celém městě. Každý domeček je zvláštní a okouzlující, vypadá jinak ale i jedině ze všemi. Nemůžu vyjádřit všichni ti pocity, co jsem měla, ale udělala jsem spousta fotek, abyste aspoň trošku pochopili, o čem chci říct. 
Jediné, co se mi nelíbilo - velké množství dopravních značek, kteří ničejí krásu a kouzelnost celého místa. Já bych chtěla, aby v tomto místě zabránili používat ti značky, nebo aspoň auta, aby současná doba netlačila minulou.



1 komentář:

  1. Děkuji za zprávu. V zadání bylo vybrat pouze jednu fotku, která podle Vás nejlépe vystihuje stavbu. Prosím ostatní snímky smažte.

    OdpovědětVymazat