čtvrtek 28. března 2013







Dobrý den, tady je pár mých referenčních příkladů, které mi přišli nejzajímavější :
1) To je rodinný domek na jezeře , na kterém se mi líbí ta k-ce a to že je prosklený , i když to prosklení
    bych asi volila u jiných typů staveb než na rodinném domě , ale na samotě to asi může fungovat.
2)Tato vodní stavba by měla být v Jižní Korei a ta mi přijde zajímavá svým tvarem. Slouží jako koncertní sál.
3)Holanská stavba od Koena Olthuise sloužící jako hotel , která je zajímavá jsou členitostí a přitom je
  složená z jednoduchých tvarů. Mě se na ní líbí hlavně to, že z venčí působí hravě.
4) Tento návrh od Orlanda de Urrutia je inspirován přírodou a také by mohl přírodě pomoct , protože je to
    návrh ekologický, který díky solární energii dokáže okysličovat vodu.
5) Poslední obrázek jsem vložila proto, protože ve svém návrhu bych se také chtěla inspirovat přírodou a to
   konkrétně vodními rostlinami . Z toho vyplývá ,že moje stavba by byla nad vodou a na dalších obrázcích je
   vidět místo, které jsem pro moji stavbu vybrala a moje první návrhy podoby.






Postranní části by byli prosklené a na prostřední střeše by byla terasa a mohla by být i na ostatních střechách s tím , že se by to sloužilo jako kavárna a restaurace nebo něco podobného. A součástí by bylo ještě molo.

3 komentáře:

  1. Expandování na vodní plochu je prvoplánové, líbivé. Zkuste využít potenciál nábřeží, na vodu expandovat třeba jiným způsobem. (molo, výhled, ...) Kavárna je OK. Formu zkuste jinak, né doslovnou citaci přírody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kromě toho prvního referenčního příkladu mi žádný nepřipadne jako dobrý, proto jste se nejspíš chytila přírodního motivu Viktorie Královské, protože je z příkladů nejsilnější.

      Vymazat
  2. Zkuste i formu co nejjednodušeji, až triviálně. Objekt, břeh... Minimální velikost co kavárna potřebuje.

    OdpovědětVymazat