úterý 26. ledna 2016

Papírové saně

Dlouho jsem přemýšlela nad konstrukci a kreslila různé varianty saní. Věděla jsem pevně - kvalita saněk souvisí rovnou na konstrukci, protože jen spoléhat na materiál - špatná myšlenka, zrovna jako i ten materiál. Nejdřív jsem vymýšlela průměrnou konstrukci a nakreslila jí. Podle zákresu jsem udělala papírový model ve měřítku 1:10, abych byla jistá, že on je správný a vydrží vnější sily, (aspoň jako moje vlastní tíha). Byla jsem spokojená s malým modelem a podle něj jsem začala pracovat nad velkým. Velký model jsem udělala z kartonu (no a co? též papír), aby on byl pevný.  !Důležitě! - nepoužívala jsem lepidlo a jiné pomocné materiály. Jediné, v čem byla moje chyba, spodní část konstrukci - udělala jsem jí z lehkého a měkkého kartonu. Později to vyšlo najevo, když jsem šla vyzkoušet své saně v teplé počasí (velmi, velmi špatná myšlenka). Sníh byl mokrý a zkazil mi spodní kartonovou část konstrukci. Plus ke všemu, kvůli mokrému a nakypřenému sníhu saně nechtěli nikam jet. Konec.

Niž přidávám fotky a videa z místa činu.





Žádné komentáře:

Okomentovat