čtvrtek 9. ledna 2014

wc+

Umístění wc jsem si zvolil v okolí ještědu, záchody tam sice jsou, ale pouze po vstupu do hotelu (restaurace). Ty mně ale připadají spíše než pro všechny návštěvníky jako pouze pro návštěvníky restaurace, nebo alespoň tak na první pohled působí -> proto jsem zvolil umístění venku, takže hnedka po příjezdu/příchodu k ještědu, by návštěvník mohl vyřešit svoji aktuální potřebu bez nutnosti návštěvy restaurace. Zároveň mně baví, nebo přijde zajímavé spojení použití wc s možností výhledu do přírody/města jak tomu je na připojených fotografiích. Co se týče samostatného wc.: Kabinka by měla ocelovou konstrukci, jeden záchod + umyvadlo, voda je hnedka v cisternách pod vyhlídkou a odpad by byl vyřešen chemickou cestou. Z venku bych chtěl použít kamen, který je v přilehlém okolí - mám pocit, že je to žula, střechu bych chtěl udělat zelenou - tráva, bylinky, malé keříky. Stěny toalety zevnitř z nerezu + prosklení v oblasti výhledu. Přesný tvar jsem zatím neřešil.












Žádné komentáře:

Okomentovat