pondělí 4. listopadu 2013

Gabriela Sládečková - modely, skici kliky..


Mé původní návrhy vycházely z jednoduchých tvarů, na první pohled měly být nenápadné. Přesto ale měly něčím zaujmout.

 Postupně tvar nabíral na šířce a zaobloval se podle ruky.


  Až jsem došla do bodu, kdy kliky byly příliš tvarované podle ruky což nepřidávalo ani na vzhledu ani k celkovému mému původnímu záměru udělat kliku víceméně prostou. Proto jsem hrany klik začla naopak zostřovat.

Od tohoto momentu jsem hledala výsledný tvar pouze modelováním.

Pracovní modely

 Kování mělo být jednodušší, aby neodpoutávalo pozornost od kliky. Také proto je klika umístěná v horní části kování.


Finální model jsem vyrobila ze dřeva. Následně měl být odlit z hliníku od čehož jsem nakonec ustoupila. Nakonec se mi zalíbil nepravidelný vzorek dřeva a také známky používání kliky, a proto bych ji vyrobila z materiálu s podobnými vlastnostmi, a to z mosazi.




Žádné komentáře:

Okomentovat