středa 1. května 2013

Soubor modelů

Rozhodla jsem se jeden svůj příspěvek věnovat pouze svým modelům z důvodu neurčitého vnuknutí , že by to k něčemu v budoucnu mohlo být´. Chronologicky tedy vkládám fotografie dosavadních modelů:


ideový  model blíže neurčeného doupěte (drát) 


ideový model blíže neurčeného doupěte (vodní sklo, lýko ~ proutí)



model doupěte na stromě (karton ~ prkna)


model vybraného stromu pro stavbu zkušebních doupat (drát)
finální modely vybraného stromu a skály (polystyren), nyní čekají na zasazení finálních doupat!


Na poslední konzultaci s p. Židem jsme ustanovili jako finální materiál doupat prkna. Na jižní straně přehrady jsem našla ke dvěma místům na severní straně (stromu a skále) dva vhodné stromy. Došli jsme ale k tomu názoru, že 3 doupata na stromě a jedno na skále je špatný poměr a každé z doupat by mělo být umístěno v jiném "prostředí". Tím pádem jsem zachovala místo ve skále a jeden ze stromů na jižní straně přehrady a odstranila zbývající dva stromy. Tyto dvě místa jsem podle skutečnosti vyrobila ve finálním modelu (viz. výše) a zvažuji nyní všechny možné varianty tamních doupat a snažím se vybrat to konečné. Třetí místo pro doupě budu hledat někde ve svahu a pokusím se jej zasadit do země. Číslo 3 mi připadá možná málo, 4 by bylo lepší, avšak nenalézám žádné jiný druh umístění (voda se zavrhla, vzduch také). Možná nějaké napadne Vás, ač troufám si tvrdit, že to je téměř nemožné...

5 komentářů:

  1. Musíte opustit racionální uvažování. Ten objekt musí vzniknout podobně nahodile a spontánně jako zvířecí hnizda. Formou metody pokus omyl v reakci na konkrétní místo a vnitřní prostorové potřeby.

    OdpovědětVymazat
  2. Ale pracovní modely a postup je správný. Z komponování skály a lanového systému jsem unesený.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. To mě těší. Přidávám další příspěvek plný skal a lan

    OdpovědětVymazat